paduda
dodane 08.listopada 2010, o godz. 11:56 przez paduda
źródło: maciej-progtech.blogspot.com   |   wszystkie wiadomości z tego serwisu
RSS  /  Mail
develway - linki IT, wiadomości IT, wiadomości dla programistów - RSS, Twitter

[WPF 3D] Wyznaczanie wektora prostopadłego, czyli iloczyn wektorowy [PL]

Autor: Czemu potrzebowałem iloczynu wektorowego? Otóż w aplikacji, którą tworzę (MeshDiagram3D) potrzebowałem wyznaczyć wektor prostopadły do płaszczyzny wyznaczonej przez dwa inne wektory. A właśnie takim wektorem (w przestrzeni 3D) jest wektor wyznaczony przez iloczyn wektorowy (ang. „cross product”) dwóch wektorów.    więcej »
pogrzeb ten link!
[WPF 3D] Wyznaczanie wektora prostopadłego, czyli iloczyn wektorowy [PL] - twitter [WPF 3D] Wyznaczanie wektora prostopadłego, czyli iloczyn wektorowy [PL] - facebook [WPF 3D] Wyznaczanie wektora prostopadłego, czyli iloczyn wektorowy [PL] - delicious [WPF 3D] Wyznaczanie wektora prostopadłego, czyli iloczyn wektorowy [PL] - stumbleupon
kategoria: .NET   Windows   C#  
odwiedzin: 1496   |   komentarzy: 0   |  język: polski   |   kto głosował na tę wiadomość?

Komentarze

musisz się zalogować, aby dodać komentarz
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy do tej wiadomości.
poczekalnia newsów
wiadomości, które czekają na Wasze głosy
nowe
wiadomości, które dopiero co uznaliście za ciekawe
hity tygodnia
popularne wiadomości z ostatniego tygodnia
hity miesiąca
popularne wiadomości z ostatniego miesiąca
top all-time
najpopularniejsze wiadomości w serwisie

czym jest develway?

Develway jest serwisem, w którym znajdziesz aktualne informacje z zakresu szeroko-pojętej branży IT. Dziel się wiedzą i korzystaj z tego, czym dzielą się inni. Poszerzaj swoją wiedzę i buduj prawdziwą społeczność specjalistów z branży IT.

Mamy już dodane 1760 wiadomości i 460 zarejestrowanych użytkowników.

popularne

ostatnio dodane

Reklama